Cum să faci ridicol de mulţi bani din idei ridicol de simple: Pozele cu pisici
Ştiţi că pozele cu pisici sunt foarte populare pe internet. În special, fotografiile cu pisici însoţite de text. Ei bine, cineva trebuia să facă bani şi din asta.
Eric Nakagawa (aka Cheezburger) şi Kari Unebasami (aka Tofu burger) au văzut o poză cu o pisică grasă pe internet, iar de acolo a pornit totul. Cei doi au alăturat textul “I can has cheezburger?” fotografiei şi au împărtăşit-o pe internet, pe reţelele sociale. Fotografia a devenit virală şi a fost modificată de oameni din toată lumea. Cei doi au fost inspiraţi şi au cumpărat domeniul de internet icanhascheezburger.com, conform Business Insider.
În momentul de faţă, site-ul are 35 de milioane de accesări pe lună şi are în jur de 8.000 de poze pe zi sunt încărcate pe site . În 2007, Nakagawa şi Unebasami au vândut site-ul pentru 2 milioane de dolari către antreprenorul Ben Huh, actualul CEO al companiei.
În 2010, The Cheezburger Network a înregistrat 375 de milioane de afişări într-o lună pe cele 50 de site-uri ale sale (I Can Has Cheezburger, FAIL Blog, The Daily What, Know Your Meme, Memebase etc).
Ben Huh nu a spus câţi bani face compania, însă publicaţia Wired a speculat că reţeau de site-uri are venituri anuale de 4 milioane de dolari, bani care probvin, în principal, din reclamă şi vânzări de cărţi şi diferite produse (tricouri etc). Între timp, compania a lansat cinci cărţi dintre care două au fost pe lista best seller a publicaţiei New York Times.
În 2011, reţeaua de site-uri avea 75 de angajaţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro