Cum te poate ajuta Facebook să-ţi găseşti un loc de muncă

Autor: Georgiana Călin Postat la 09 noiembrie 2016 728 afişări

Cum te poate ajuta Facebook să-ţi găseşti un loc de muncă

Peste un miliard de oameni din întreaga lume foloseşte Facebook zilnic, dar gigantul din social media analizează continuu alte metode de a atrage noi clienţi. Se pare că următorul pas al companiei va fi în domeniul recrutării.

Facebook testează o unealtă prin care va permite administratorului paginii să creeze postări de recrutare şi să primească aplicaţii de la candidaţi, o metodă care ar putea pune presiune pe succesul LinkedIn.

„Pe baza comportamentului analizat, în contextul în care multe companii mici postează pe pagina lor despre locurile de muncă oferite, derulăm un test pentru ca administratorii paginilor să creeze anunţuri despre locurile de muncă şi să primească aplicaţii de la candidaţi”, a declarat un purtător de cuvant companiei Reuters. LinkedIn câştigă cel mai mult din taxele lunare pe care recrutorii le plătesc pentru a se conecta oamenii, fiind o reţea socială pentru afaceri.

Deocamdată, nu se ştie în ce regiuni testează Facebook aceste caracteristici. Cu noua facilitate compania ar putea conduce mai mult trafic spre paginile lor şi, în acelaşi timp, le-ar aduce mai mulţi bani de la cei care doresc deschidere către un număr mai mare de candidaţi, conform TechCrunch, site de tehnologie.

Săptămâna trecută, Facebook a raportat o crestere de 55,8 procente venit trimestrial, depăşind estimarile analiştilor. Veniturile provenite din anunţurile pe mobil au reprezentat 84% din veniturile totale din publicitate ale companiei, în valoare de 6,82 miliarde de dolari pentru al treilea trimestru al acestui an, comparativ cu 78% anul precedent.  Peste 90% din utilizatorii Facebook accesează reţeaua socială prin intermediul dispozitivelor mobile. 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.