De ce ar putea fi 2023 un nou an dificil pentru industria auto
Dobânzile ridicate, problemele legate de lanţurile de aprovizionare şi temerile recesioniste s-au numărat printre provocările majore cu care s-a confruntat industria auto mondială în 2022.
Aceste probleme nu sunt aşteptate să cunoască o soluţionare rapidă. Există îngrijorări în creştere că problemele de aprovizionare s-ar putea transforma rapid într-un scenariu de “distrugere a cererii” chiar în condiţiile în care producţia auto începe în sfârşit să-şi revină, scrie CNBC.
“Oferta de autovehicule noi se îmbunătăţeşte în sfârşit, însă industria schimbă o problemă de aprovizionare cu una de cerere, iar acest lucru nu anunţă nimic bun din punct de vedere al veniturilor şi profiturilor în anul viitor,” arată Jonathan Smoke, economist-şef al Cox Automotive.
Îi vor determina dobânzile ridicate, temerile în creştere privind recesiunea şi stocurile mari pe constructorii auto să-şi reducă preţurile şi să renunţe la profituri pentru a atrage cumpărători în showroom-uri?
Aceasta ar fi o veste bună pentru consumatori, care s-au confruntat cu preţuri record la autovehicule noi în acest an. Dacă acest lucru se va întâmpla, constructorii auto, şi posibil acţionarii acestora, vor avea de suferit.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA