McDonald's renunţă la clovn! Ce a dus la decizia de a-l lăsa în umbră pe Ronald McDonald
McDonald's a decis să îl retragă din lumina reflectoarelor pe Ronald McDonald, celebrul personaj care serveşte pe post de mascotă a lanţului de restaurante. Decizia, spun reprezentanţii companiei, vine ca urmare a numărului tot mai mare de persoane care s-au plâns că au văzut "clovni înfricoşători" pe străzi.
Compania nu a oferit detalii despre noul program de apariţii al lui Ronald McDonald, dar pare evident că acestea vor fi din ce în ce mai sporadice.
Prima plângere legată de clovnii de pe străzi s-a înregistrat în luna august, în Carolina de Sud, când mai multe persoane au chemat poliţia. S-a dovedit, în cele din urmă, că era vorba de câţiva tineri îmbrăcaţi pentru o petrecere; dar numărul plângerilor a crescut în mod constant, determinând chiar şi pe cei de la Casa Albă să exprime o poziţie vis-a-vis de problemă.
Experţii spun că fenomenul ar putea fi cauzat de o condiţie numită "coulrofobie", cunoscută publicului mai ales datorită nuvelei "It" semnată de Stephen King. Evident, transformarea nuvelei într-un film nu a ajutat prea mult.
Mathew Lorber, directorul Institutului pentru Psihiatria Copiiilor şi Adolescenţilor, este de părere că social media amplifică teama oamenilor. El spune că aceasta ar putea duce la atacuri de panică şi chiar traume pe termen lung.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro