De la „Rai” la „Faliment” şi „Iad SRL”, denumirile TRĂSNITE ale firmelor româneşti
Dincolo de modul în care reuşesc să se descurce în business, unii cu succes, alţii mai greu, există un capitol la care, cu siguranţă, antreprenorii români stau foarte bine: cartea de vizită, pentru că printre cele peste 600.000 de firme există tot felul de nume mai mult sau mai puţin trăsnite.
Din datele statistice ONRC, analizate de compania de consultanţă KeysFin, pare că nu există antreprenor care să nu aspire la ideea de a-şi trece în denumirea firmei un "internaţional", un "business", "impex", "management" sau "consulting".
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro