De Sărbători, foodpanda estimează o creştere a comenzilor online de mâncare cu 150% faţă de anul trecut
Pentru perioada Sărbătorilor de iarnă de anul acesta, foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering din România, estimează o creştere cu 150% a comenzilor online de mâncare, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Potrivit estimărilor companiei, valoarea medie pe care o vor cheltui clienţii foodpanda pentru o comandă realizată de Sărbători va fi de circa 70 lei, cu 15% mai mare decât comanda medie anuală. Din experienţa anilor anteriori, comenzile efectuate în această perioadă a anului conţin în medie trei tipuri de preparate.
„Sfârşitul de an este o perioadă aglomerată, iar pentru a dedica mai mult timp familiei şi prietenilor, suntem convinşi că o mare parte dintre clienţii noştri vor opta pentru comenzile online de mâncare. Anul acesta, ne aşteptăm la o creştere a numărului de comenzi în preajma Crăciunului cu aprox. 150% faţă de anul trecut. În ceea ce priveşte preparatele comandate, estimăm că preferinţele românilor se vor îndrepta atât către bucătăria internaţională, cu preponderenţă, dar şi un procent semnificativ către bucătăria tradiţională românească”, declară Andreea Petrişor, managing director Delivery Hero Romania.
Din datele centralizate de foodpanda anul trecut, în topul preparatelor culinare comandate pe platformă în perioada Crăciunului s-au aflat: noodles cu pui, pizza şi ciorba de văcuţă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro