Deloitte şi FintechOS, partenere în transformarea digitală a CEC Bank
Deloitte România şi FintechOS au creat şi implementat soluţia tehnică a pachetului „Bun Venit!", pe care CEC Bank a integrat-o cu sistemele proprii lansând astfel, în luna martie, un proiect de digitalizare a produselor şi serviciilor oferite clienţilor din România şi de peste hotare. Pachetul poate fi accesat 100% online şi include cont curent, card de debit şi acces la serviciul Mobile Banking. Acest proiect este printre primele finalizate în cadrul parteneriatul strategic dintre Deloitte România şi FintechOS, prin care cele două entităţi oferă instituţiilor financiare soluţii de transformare digitală şi de automatizare a proceselor de business, se arată într-un comunicat al companiei.
„Accesul la servicii bancare este esenţial pentru public şi pentru economie. Deschiderea conturilor de la distanţă, fără deplasări la ghişeele băncii şi fără hârtii este un proiect esenţial pentru CEC Bank şi poate contribui la creşterea incluziunii financiare, în condiţiile în care peste 90% dintre români au acces la internet de pe mobil. Ne bucurăm că, pe lângă serviciile bancare la distanţă pe care le aveam deja în portofoliu - Internet Banking, Mobile Banking, servicii prin telefon – acum, le dăm posibilitatea românilor din ţară şi din diaspora să devină clienţi CEC Bank, 100% online”, a declarat Bogdan Neacşu, preşedinte director general al CEC Bank.
Soluţia tehnică folosită permite clienţilor să parcurgă online toate etapele necesare deschiderii pachetului, care include cont curent, card de debit şi serviciul Mobile Banking. Procesul presupune mai multe niveluri de securitate, printre care verificarea aplicantului, utilizarea unor algoritmi de inteligenţă artificială pentru recunoaşterea datelor şi recunoaştere facială, precum şi apel video cu angajaţi ai băncii. Contractul este finalizat cu ajutorul semnăturii electronice calificate, după care banca îl trimite prin e-mail clientului. Deschiderea contului curent din cadrul noului pachet şi accesul la Mobile Banking se realizează imediat după finalizarea procesului de înregistrare online, iar cardul este emis şi trimis prin poştă la adresa indicată de client.
„În contextul actual, în care mobilitatea oamenilor este limitată pe fondul pandemiei de COVID-19, nevoia de soluţii tehnice care să ofere acces digital de la distanţă la servicii financiare este mai mare decât oricând. Băncile şi asigurătorii din România au făcut progrese admirabile în acest sens, însă, în prezent, mai mult de jumătate dintre jucători încă nu oferă posibilitatea deschiderii de la distanţă a unui pachet de servicii bancare, care să includă cont curent, card de debit asociat şi mobile banking”, a declarat Vladimir Aninoiu, director tehnologie în cadrul practicii de Consultanţă a Deloitte România.
În cadrul parteneriatului Deloitte-FintechOS, echipa de tehnologie din cadrul practicii de consultanţă a Deloitte România gestionează procesul de personalizare şi de implementare de soluţii de transformare digitală bazate pe tehnologia FintechOS. Tehnologia creată de FintechOS le permite băncilor şi companiilor de asigurări să îmbunătăţească experienţa clienţilor, oferindu-le o interacţiune complet digitală prin automatizarea inteligentă a proceselor, precum şi produse şi servicii hiper-personalizate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro