Din construcţii la modă: un antreprenor din Braşov face 700.000 de euro din haine în serie limitată
Lanţul de magazine de îmbrăcăminte Mathilde, lansat pe piaţa locală acum aproape un deceniu de familia Gheşea, estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 600-700.000 de euro, pe fondul expansiunii în Bucureşti.
Lanţul de magazine de îmbrăcăminte Mathilde, lansat pe piaţa locală acum aproape un deceniu de familia Gheşea, estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 600-700.000 de euro, pe fondul expansiunii în Bucureşti. Mai mult, antreprenorii estimează că vor atinge pragul „psihologic de 1 milion de euro” în 2015.
„Este un business de familie pe care l-am lansat la începutul anilor 2000. Cinci ani mai târziu a fost deschis primul magazin la Vama Veche, iar astăzi am ajuns la o reţea de şapte unităţi, un atelier de producţie cu 40 de oameni şi afaceri de 600-700.000 de euro”, spune Răzvan Gheşea (39 de ani), directorul şi acţionarul companiei. Înainte de a se lansa în acest business el a lucrat în domeniul construcţiilor pentru companii precum Seracom şi Zublin.
Antreprenorul spune că nu exclude posibilitatea de a reveni în postura de angajat, însă în prezent are în plan doar dezvoltarea Mathilde, un business unde marja de profit variază între 1% şi 8%. Compania s-a extins iniţial în provincie, în oraşe precum Braşov, Vama Veche, Cluj, Iaşi sau Timişoara. Ulterior, au venit în Bucureşti, deschizând un magazin stradal la jumătatea distanţei dintre Piaţa Romană şi Piaţa Universităţii. „Mai vrem două magazine în Capitală, unul în AFI sau Băneasa Shopping City şi unul într-o altă zonă stradală.“
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro