DISCOUNT MASIV la un mare retailer din România. Preţurile produselor ajung şi la 1,99 lei. Se vând ca pâinea caldă
Compania Pepco Retail, cea care controlează reţeaua de magazine cu acelaşi nume, brand poziţionat pe segmentul de discount, a terminat anul trecut cu afaceri de 335 mil. lei, de circa cinci ori mai mari decât în 2015. Pepco a ajuns deja la aproape 120 de magazine în toată ţara.
Discounterul polonez, care s-a impus pe piaţă datorită politicii sale de preţuri mici, a obţinut anul trecut un profit net de peste 50 mil. lei, deci o marjă netă de 16%, peste media industriei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro