Discovery Communications a preluat Eurosport International
Discovery Communications a anunţat finalizarea preluării pachetului majoritar de acţiuni al grupului media de sport Eurosport International. Discovery şi-a mărit participaţia în cadrul Eurosport de la 20% la 51%, devenind astfel acţionar majoritar, ca parte a unui parteneriat strategic cu TF1 Group, care a început în decembrie 2012.
Preţul final pentru Eurosport International a fost determinat având la bază o evaluare a Grupului Eurosport de 902 milioane de Euro (aprox. 1,2 miliarde USD), rezultată din evaluarea iniţială, care a fost ajustată pentru a reflecta preluarea controlului asupra companiei. Din această evaluare a grupului a fost dedusă valoarea Eurosport France (85 milioane de euro, aproximativ 115 milioane USD). TF1 estimează că îşi va păstra pachetul de 80% din acţiunile Eurosport France, cel puţin până la data de 1 ianuarie 2015. De asemenea, încheierea acestei tranzacţii nu influenţează celelalte două elemente ale contractului iniţial, referitoare la faptul că Discovery a dobândit 20% din acţiunile televiziunilor TV Breizh, Histoire, Ushuaia TV şi Stylía, respectiv la acordul de producţie cu TF1 Group.
TF1 îşi va menţine capacitatea de a formula propria opţiune de vânzare în privinţa pachetului de acţiuni rămas, adică 49% din Eurosport International, ceea ce ar putea creşte pachetul deţinut de Discovery la 100%. Adăugând în portofoliu cele şase noi televiziuni (Eurosport, Eurosport HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD, Eurosport Asia-Pacific şi Eurosportnews), Discovery Communications operează în prezent peste 210 canale, ajungând în total la 2,7 miliarde de abonaţi la nivel mondial.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro