După rebranding, compania belgiană Metigla pune la bătaie 6 milioane de euro pentru dezvoltare

Autor: Andra Stroe Postat la 04 octombrie 2018 46 afişări

După ce a trecut recent printr-un amplu proces de rebranding, schimbându-şi denumirea din Coilprofil în Metigla, compania belgiană specializată în producţia de învelitori şi sisteme metalice a finalizat prima etapă a unui program de investiţii în valoare de peste 6 milioane de euro.

După rebranding, compania belgiană Metigla pune la bătaie 6 milioane de euro pentru dezvoltare

Până în acest moment, o parte din această sumă a fost direcţionată atât către achiziţia de roboţi industriali, care vor simplifica şi fluidiza procesele de producţie şi livrare, cât şi către lansarea de noi produse în divizia Rezidenţial.

În perioada 2019-2020 se va derula a doua parte a planului de dezvoltare, când sunt planificate investiţii majore în extinderea spaţiilor de producţie şi depozitare, precum şi în dezvoltarea echipei. Majoritatea investiţiilor vor fi direcţionate către achiziţia de noi utilaje, extinderea spaţiilor de producţie (de la cei 10.000 mp actuali la peste 15.000 mp), modernizarea liniilor de producţie existente, precum şi achiziţionarea unor noi linii, care vor permite o creştere de până la 20% a capacităţii de producţie, la peste 35.000 tone de produse anual.

“Rebrandingul din acest an, în care am preluat denumirea celui mai cunoscut brand al nostru, va fi însoţit de cel mai amplu program de investiţii al companiei din ultimii 18 ani. Obiectivul final este creşterea competitivităţii produselor Metigla şi extinderea companiei la nivel naţional şi internaţional. Am început cu investiţii în tehnologie, fiind printre puţinii jucători din această piaţă care lucrează deja cu roboţi industriali. Aceasta ne va permite reducerea timpilor de lucru, eficientizarea procesului prin automatizarea producţiei şi îmbunătăţirea timpilor de livrare. O altă inovaţie, pe care urmează să o implementăm până la finalul anului, este un nou sistem informatic integrat, care va gestiona toate procesele companiei şi va susţine dezvoltarea pentru următorii 5-6 ani”, a declarat Liviu Mistodinis, director general Metigla. 

Compania se aliniază astfel trendului crescut de automatizare a fabricilor, tendinţă care urmăreşte, pe de o parte, creştea eficienţei şi reducea costurilor de producţie, iar pe de altă parte, compensarea deficitului de personal. Se estimează că, în următorii doi ani, peste 1.7 milioane de noi roboţi industriali vor fi instalaţi în fabrici în întreaga lume, până în anul 2020 totalul roboţilor aflaţi în funcţiune la nivel mondial depăşind 3 milioane.

În ceea ce priveşte portofoliul, Metigla a lansat în acest an două noi produse în divizia Rezidenţial.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
investitii,
productie,
roboti

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.