eMAG: Am vândut peste 6.000 de camere web în ultimele săptămâni, de şapte ori mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut

Autor: Alex Ciutacu Postat la 04 mai 2020 214 afişări

eMAG a vândut peste 6.000 de camere web în ultimele săptămâni, de şapte ori mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, întrucât categoria a cunoscut o creştere bruscă, pe fondul volumului ridicat de apeluri video şi videoconferinţe, conform datelor transmise de cel mai mare retailer online din România la solicitarea ZF.

eMAG: Am vândut peste 6.000 de camere web în ultimele săptămâni, de şapte ori mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut

Până la izbucnirea crizei coronavirus vânzările de camere web erau în scădere.

eMAG a vândut peste 6.000 de camere web în ultimele săptămâni, de şapte ori mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, întrucât categoria a cunoscut o creştere bruscă, pe fondul volumului ridicat de apeluri video şi videoconferinţe, conform datelor transmise de cel mai mare retailer online din România la solicitarea ZF.

„Am observat un interes în creştere de la începutul lunii martie, cu vârf pe finalul lunii trecute. În ultimele săptămâni am vândut peste 6.000 de camere web, de şapte ori mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Estimăm ca în următoarele două săptămâni să mai aducem 4.000 de bucăţi vândute de eMAG“, au transmis pentru ZF reprezentanţii eMAG.

Retailerul online, cu afaceri de peste

5 miliarde lei în 2019, a rămas fără camere web pe stoc, singurele disponibile fiind două sisteme de videoconferinţă ultra-HD 4K.

„Categoria era pe un trend de scădere de la un an la altul, în beneficiul dispozitivelor portabile cu cameră inclusă, însă în contetul actual, a început să crească“, au explicat reprezentanţii eMAG.

Restricţiile şi măsurile de distanţare socială care îi ţin pe oameni în casă au generat creşteri neobişnuite pentru anumite categorii de produse, precum camerele web, laptopuri monitoare şi tablete, aparate de fitness, console de gaming, jucării, scaune de birou sau aparate de tuns. Cererea pentru camere web s-ar putea menţine în continuare, în contextul în care şcoala rămâne în mediul online până în septembrie, iar companiile mută în continuare activitatea şi şedinţele în online.

„Oamenii lucrează preponderent de acasă în această perioadă, iar şcoala se desfăşoară şi va continua să se desfăşoare online până la finalul anului şcolar, ceea ce ne determină şi pe noi să ne adaptăm nevoilor lor“, au spus reprezentanţii retailerului online.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
eMAG,
camere web,
criza

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.