Energizantul românesc care se vinde mai bine decât Red Bull şi Burn
"Produsele ieftine au câştigat teren şi în mediul rural datorită distribuţiei foarte bune într-un mediu în care produsele premium nu ajunseseră. Unele branduri au văzut o oportunitate de creştere în mediul rural“, explică un executiv din piaţă evoluţia brandurilor situate pe segmentul economic de preţ.
Anul trecut consumul de băuturi energizante s-a situat la 24 milioane de litri, adică puţin peste 1 litru per capita.
Urmărește Business Magazin
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=14748191&pid=341)
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro