Facebook ierarhizează companiile media în funcţie de gradul de încredere. Cum vor fi combătute "fake news" şi propaganda

Postat la 02 mai 2018 48 afişări

Mark Zuckerberg, CEO al Facebook, a anunţat că a fost implementat un sistem de ierarhizare a companiilor media în funcţie de gradul de încredere de care se bucură în rândul consumatorilor de ştiri, potrivit buzzfeed.com.

Facebook ierarhizează companiile media în funcţie de gradul de încredere. Cum vor fi combătute "fake news" şi propaganda

Zuckerberg a făcut acest anunţ la o întâlnire cu lideri din domeniu - de la The New York Times, CNN, The Wall Street Journal, NBC, HuffPost etc. -, care a avut loc marţi, în Menlo Park, California.

Acesta a spus că Facebook a colectat informaţii despre modul în care consumatorii văd brandurile media, respectiv dacă aceştia au auzit de anumite publicaţii şi dacă au încredere în ele ca sursă de informaţii.

"Am introdus datele în sistem şi acţionează în sensul de a promova sau suprima (informaţiile, n.r.) şi vom regla intensitatea acestuia de-a lungul timpului", a spus Zuckerberg.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.