Facebook ierarhizează companiile media în funcţie de gradul de încredere. Cum vor fi combătute "fake news" şi propaganda
Mark Zuckerberg, CEO al Facebook, a anunţat că a fost implementat un sistem de ierarhizare a companiilor media în funcţie de gradul de încredere de care se bucură în rândul consumatorilor de ştiri, potrivit buzzfeed.com.
Zuckerberg a făcut acest anunţ la o întâlnire cu lideri din domeniu - de la The New York Times, CNN, The Wall Street Journal, NBC, HuffPost etc. -, care a avut loc marţi, în Menlo Park, California.
Acesta a spus că Facebook a colectat informaţii despre modul în care consumatorii văd brandurile media, respectiv dacă aceştia au auzit de anumite publicaţii şi dacă au încredere în ele ca sursă de informaţii.
"Am introdus datele în sistem şi acţionează în sensul de a promova sau suprima (informaţiile, n.r.) şi vom regla intensitatea acestuia de-a lungul timpului", a spus Zuckerberg.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro