Facebook vrea să revină la scopul pentru care a fost creat. Pe cine afectează decizia în mod direct. Cum explică Mark Zuckerberg schimbarea viziunii
Facebook va opera modificări în modul de funcţionare al fluxului de ştiri, conţinutul media, de afaceri şi cel publicitar urmând să fie "umbrit" de subiecte care au potenţialul de a stârni discuţii între utilizatorii platformei online, potrivit bbc.com.
Potrivit specialiştilor în social media, modificările anunţate de Mark Zuckerberg, cofondatorul şi şeful platformei online, pe pagina sa de Facebook, sunt "semnificative".
Astfel, conţinuturile publicate de companiile care activează în domeniile media, de afaceri şi publicitate îşi vor pierde din popularitate, sunt de părere reprezentanţii Facebook.
CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI AICI
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro