Schimbări fundamentale în newsfeed-ul Facebook. Pe cine vor afecta acestea

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 12 ianuarie 2018 190 afişări

Facebook plănuieşte schimbări fundamentale în funcţionarea newsfeed-ului, confirmând promisiunea lui Mark Zuckerberg de a ajuta utilizatorii să interacţioneze mai bine cu prietenii lor. Mai exact, postările venite de la prieteni sau membri ai familiei vor fi afişate înaintea celor venite de la publisheri.

Schimbări fundamentale în newsfeed-ul Facebook. Pe cine vor afecta acestea

Zuckerberg a spus că utilizatorii vor vedea mai puţin conţinut "generat de businessuri, branduri sau media". Excepţie vor face acele postări care încurajează interacţiunea dintre utilizatori.

Şeful Facebook a avertizat că timpul petrecut pe Facebook va scădea. "Dacă facem ceea ce trebuie, cred că asta va ajuta comunitatea precum, în vreme ce businessurile vor beneficia pe termen lung", a transmis Zuckerberg printr-o postare.

Mişcarea va aduce, probabil, critici din partea organizaţiilor media care nu sunt considerate "de încredere" de algoritmii Facebook.

Readucând Facebook pe traiectoria originală, adică un loc pentru împărtăşirea unor informaţii personale, compania va muta conţinutul generat de afaceri sau publisheri într-o altă zonă a aplicaţiei.

Publisherii sunt din ce în ce mai dependenţi de Facebook: 45% dintre adulţii din Statele Unite citesc ştiri pe reţeaua socială, potrivit unui studiu al Pew Research. Traficul acestora va scădea inevitabil, iar modul în care Facebook va contracara acest fenomen nu este încă cunoscut.

Anul trecut, Facebook a testat separarea postărilor personale de cele de business, creând un tab numit Explore pentru utilizatorii din şase ţări. Publisherii din statele respective, printre care Sri Lanka, Slovacia şi Cambodgia, au raportat scăderi considerabile ale traficului.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.