LIVE: ZF Real Estate by Storia - Ce trebuie să ştii ca să devii agent imobiliar?

Fashion Days: În primele trei zile ale campaniei de Black Friday avem o creştere de 10% faţă de 2023. S-au comandat peste 400.000 de produse

Autor: Ioana Nita Postat la 07 noiembrie 2024 24 afişări

Fashion Days, unul dintre principalii jucători online de modă din România, a raportat o creştere de 10% a vânzărilor în primele trei zile ale campaniei Black Friday 2024 comparativ cu perioada similară a anului trecut. Platforma a procesat peste 204.000 de comenzi, totalizând aproximativ 403.000 de produse comandate, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii Fashion Days.

Fashion Days: În primele trei zile ale campaniei de Black Friday avem o creştere de 10% faţă de 2023. S-au comandat peste 400.000 de produse

Fashion Days, unul dintre principalii jucători online de modă din România, a raportat o creştere de 10% a vânzărilor în primele trei zile ale campaniei Black Friday 2024 comparativ cu perioada similară a anului trecut. Platforma a procesat peste 204.000 de comenzi, totalizând aproximativ 403.000 de produse comandate, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii Fashion Days.

Din totalul comenzilor plasate în Bucureşti şi Ilfov, 58% au fost deja livrate către clienţi. Datele arată o preponderenţă a articolelor sezoniere în preferinţele consumatorilor, cu 72.000 de ghete comandate, 37.000 de sneakers, 30.000 de jachete şi 14.000 de genţi. Brandurile UGG, Nike, Karl Lagerfeld şi Tommy Hilfiger au dominat vânzările până acum.

Analiza comportamentului de cumpărare indică faptul că 57% din comenzi au provenit de la abonaţii serviciului Genius. În ceea ce priveşte metodele de plată, 16% din valoarea totală a comenzilor a fost achitată în rate prin sistemul My Wallet by eMAG, care oferă opţiunea de plată în 4 rate fără dobândă.

Conform Cristinei Pîrjol, general manager Fashion Days, retailerul online s-a concentrat pe optimizarea infrastructurii logistice pentru a gestiona volumul crescut de comenzi specific perioadei Black Friday. Compania ţinteşte în total vânzări de 157 milioane lei în cadrul campaniei de Black Friday din acest an, în creştere cu 15% faţă de ediţia precedentă. Campania de reduceri continuă până la sfârşitul săptămânii curente.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.