Flanco a vândut 25.000 de produse până la ora 10.00 în prima zi de Black Friday
În primele patru ore de la deschidere, reţeaua de 82 de magazine Flanco a vândut 3.600 de tablete, 3.500 de televizoare, 1.500 de notebook-uri şi 1.700 de masini de spalat.
Cele mai căutate categorii de produse au fost tabletele, televizoarele smart şi ultrabook-urile, pentru care Flanco s-a pregătit cu stocuri de trei ori mai mari faţă de anul trecut.
Dintre cele 2000 de repere incluse în oferta de Black Friday, la patru dintre acestea s-au epuizat stocurile.
Stocurile disponibile pentru Black Friday au crescut cu 80% faţă de anul anterior, potrivit Violetei Luca, CEO al Flanco.
Dintre cele 3500 de televizoare vândute, 57% au fost televizoare Smart, iar dintre camerele foto vândute, 33% au fost DSLR. Clienţii s-au orientat pentru produse performante şi pe segmentul de telefoane – dintre acestea, 92% au fost smartphones.
.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro