Fly Go a înregistrat anul trecut o creştere de 500% a cifrei de afaceri
Agenţia de turism online Fly Go a terminat anul 2013 cu o cifră de afaceri de 10 milioane de euro, în creştere cu 500% faţă de anul 2012. Marja de profit a companiei fost de 2%.
Rezultatul se datorează, conform reprezentanţilor, pe investiţiile în publicitatea online. Acestea au vizat în primul rând statele din Europa unde există comunităţi mari de români.
"În ultimii doi-trei ani ne-am concentrat pe românii care lucrează în afara graniţelor ţării", a declarat Stefano Iervolino, director general Fly Go. "Peste 60% dintre rezervările noastre sunt făcute de către românii din străinătate. În medie, un astfel de român rezervă patru bilete pe an." Rezervarea medie, conform reprezentanţilor, a fost de 175 de euro.
Pentru anul 2014, Fly Go estimează o creştere de 15% faţă de anul trecut, cu o marjă a profitului similară. Compania intenţionează şi extinderea ofertei de city break-uri, care a reprezentat 15% din cifra de afaceri a anului 2013. Pentru atingerea obiectivelor propuse, Fly Go dezvoltă o aplicaţia dedicată dispozitivelor mobile, ce va fi disponibilă din toamna acestui an.
Site-ul de rezervări Fly Go a fost lansat în România în 2008 şi este disponibil şi în Italia, Spania şi Marea Britanie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro