Grupul Agricola din Bacău a schimbat imaginea pentru 600 de produse din portofoliu
Grupul Agricola din Bacău, unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România, şi-a schimbat imaginea, iar noul brand va fi vizibil în rafturi începând cu luna noiembrie pentru aproximativ 600 de sku-uri (stock keeping unit) din toate categoriile.
Grupul Agricola din Bacău, unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România, şi-a schimbat imaginea, iar noul brand va fi vizibil în rafturi începând cu luna noiembrie pentru aproximativ 600 de sku-uri (stock keeping unit) din toate categoriile. Compania a demarat în 2018 proiectul de repoziţionare şi redesenare a brandului.
„Cele mai bune lucruri se întâmplă când suntem împreună. Într-o lume plină de tehnologie care, din păcate, mai mult ne ţine departe unul de celălalt, Agricola crede în puterea oamenilor de a se strânge împreună”, a spus Grigore Horoi, preşedintele grupului Agricola, explicând astfel nevoia grupului de a iniţia un proces de rebranding ce are în centru nevoia de a fi împreună.
Grupul Agricola din Bacău a încheiat 2018 cu afacei de 150 milioane de euro, iar pentru anul în curs estimează venituri de 161 milioane de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro