Haos la Tarom: Zece curse sunt anulate, după ce o piloţii s-au declarat indisponibili să zboare. Se invocă diferenţe salariale majore între un pilot de la Tarom şi un pilot de la alte linii aeriene. Ce salariu câştigă un pilot Tarom şi cât câştigă şefii companiei. Reacţia pasagerilor cu zbouri anulate. LIVE TEXT

Autor: Ziarul Financiar Postat la 08 iulie 2024 50 afişări

Haos la Tarom: Zece curse sunt anulate, după ce o piloţii s-au declarat indisponibili să zboare. Se invocă diferenţe salariale majore între un pilot de la Tarom şi un pilot de la alte linii aeriene. Ce salariu câştigă un pilot Tarom şi cât câştigă şefii companiei. Reacţia pasagerilor cu zbouri anulate. LIVE TEXT

Tarom, una dintre companiile de stat cu cele mai mari probleme, a anunţat astăzi că a anulat zece zboruri din cauza ”indisponibilităţii temporare a membrilor echipajului de zbor”. 


Surse: Piloţii Tarom au salarii aproape la jumătate faţă de veniturile piloţilor altor linii aeriene “Suntem ţinuţi în viaţă cât să funcţionăm, nu să ne dezvoltăm”

Lipsa investiţiilor în dezvoltare, renunţarea la curse şi menţinerea salariilor la un nivel scăzut sunt printre problemele revendicate de angajaţii Tarom, potrivit surselor din cadrul companiei.

“Un pilot de la Tarom, cu sporuri, poate câştiga într-un caz fericit 5.000 de euro net lunar. Un alt pilot de la o altă linie aeriană, poate câştiga 8.000 de euro doar dacă stă acasă, şi este de rezervă, nu este normal”, a spus sursa citată.

Citiţi aici ştirea integrală.


Ce salarii câştigă şefii Tarom, o companie care nu a raportat profit în ultimii 17 ani: Directorul general are un salariu brut de 37.000 lei pe lună, iar directorul financiar şi cel comercial câştigă peste 36.000 de lei pe lună. Tarom plăteşte şi 12.500 lei pe lună pentru fiecare din cei 7 membri ai boardului

Şefii Tarom, una dintre companiile de stat cu cele mai mari probleme, câştigă salarii de peste 36.000 de lei brut pe lună, deşi compania nu a raportat profit din 2007 încoace.

Astfel, potrivit rapoartelor publicate de Tarom, remuneratia bruta a Directorului General este de 37.000 lei/luna, în timp ce Directorul Financiar câştigă 36.131 lei/luna, iar Directorul Comercial 36.131 lei/luna.

Pe lângă asta, compania aeriană de stat mai plăteşte şi remuneraţii de 12.500 lei brut fiecăruia dintre cei 7 membri ai Consiliului de Administraţie:

Citiţi aici ştirea integrală.


Ce spune un pasager al unui zbor anulat Tarom: "Singura explicaţie care ne-a fost dată e că piloţii sunt inapţi de zbor". Cum au devenit toţi piloţii Tarom "inapţi de zbor"?

Singura explicaţie primită de pasagerii zborului Bucureşti - Paris din aceasta dimineaţă, operat de compania de stat Tarom, a fost că că "piloţii sunt inapţi de zbor", a povestit pentru ZF un pasager care cumparase bilete pe ruta Bucureşti-Paris.

"Haosul neaşteptat provocat de anularea zborului Tarom către Paris ne-a forţat să ne schimbăm planurile din mers. Zborul nostru iniţial, care trebuia să ne ducă la Paris pentru a continua către o altă destinaţie, a fost anulat fără preaviz de companie. (...) Singura explicaţie care ne-a fost dată la ora 6:00 la check-in şi ulterior după anulare, a fost aceea că piloţii sunt inapţi de zbor! Oare chiar aşa, toţi, pentru toată Europa sau este doar un alt mod de a intra în grevă "legală"?", spune un pasager al zborului Bucureşti - Paris.

Citiţi aici ştirea integrală. 


Tarom anulează toate zborurile din această dimineată şi creează haos pe aeroportul Otopeni

Zborurile Tarom spre Budapesta, Frankfurt, Amsterdam, Paris, Madrid şi Oradea sunt anulate în această dimineaţă, fără ca pasagerii să cunoască motivele care stau în spatele acestei decizii care crează haos pe aeroportul Otopeni şi afectează planurile de călătorie pentru mii de pasageri români.

Compania aeriană de stat Tarom este una dintre cele mai “celebre” găuri negre din portofoliul statului român. Din 2007 compania de stat nu a mai raportat profit, a schimbat zeci de manageri, a pierdut orice bătălie cu toate companiile aeriene low-cost care operează de pe Otopeni, a plătit salarii de sute de milioane de lei fără ca situaţia companiei să se îmbunătăţească.

Citiţi aici ştirea integrală. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
tarom,
pilot

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.