Hornbach, venituri de 4,4 miliarde de euro în anul financiar 2018-2019
Grupul Hornbach a înregistrat un plus semnificativ al cifrei de afaceri în exerciţiul financiar 2018/2019 (1 martie 2018 - 28 februarie 2019). În ciuda condiţiilor meteorologice parţial nefavorabile, în primele şase luni cifra de afaceri a concernului Hornbach Holding AG & Co. KgaA a crescut cu 5,3%, până la peste 4,3 milioane de euro.
Cel mai mare subgrup operativ al concernului Hornbach Baumarkt AG, care, la data încheierii exerciţiului financiar, 28 februarie 2019, administrează la nivel european 158 (anul precedent: 156) de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit, precum şi magazine online în nouă ţări, şi-a majorat cifra de afaceri, de asemenea, cu 5,3%, ajungând la 4.096 milioane de euro. Fără a lua în considerare magazinele inaugurate şi cele închise şi ajustările de curs valutar, cifra de afaceri a magazinelor cu materiale de construcţii şi grădinărit a crescut cu 4,2%, respectiv cu 3,8% cu efectele de curs valutar. La fel ca în anul precedent, cele mai puternice impulsuri de creştere au venit din afacerile internaţionale. Subgrupul Hornbach Baustoff Union GmbH al concernului a înregistrat un plus la cifra de afaceri de 6,7%, ajungând la 265 de milioane de euro.
Cifra de afaceri netă pe segmentul DIY inclusiv comerţul online a crescut în regiunea Germania în anul financiar 2018/2019 (1 martie 2018 - 28 februarie 2019) cu 2,3%, ajungând la aproximativ 2,11 milioane de euro. Pe o suprafaţă de vânzare comparabilă, aceasta însemnând fără să luăm în considerare deschiderea unor noi magazine sau închiderea altora în ultimele 12 luni, a rezultat o creştere de 2,2% (an precedent: 1,5%). În Germania, la data încheierii exerciţiului financiar, HORNBACH administrează 97 (anul precedent: 98) de magazine în comerţul DIY clasic. Deşi Hornbach nu a deschis magazine noi în Germania, cota de piaţă - în raport cu vânzările totale ale tuturor magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit - a crescut uşor, până la 11,1% (anul precedent: 11,0%).
Subgrupul HORNBACH Baustoff Union GmbH al concernului a înregistrat în anul financiar 2018-2019 o creştere a cifrei de afaceri cu 6,7% ajungând la 265 de milioane de euro. Numărul filialelor a crescut odată cu inaugurarea a 30 de locaţii.
Motorul de creştere din concern a fost constituit – la fel ca în ultimii doi ani – din activităţile de comerţ DIY din cele opt ţări din afara Germaniei (regiunea restul Europei). Pe acest segment, inclusiv magazinele de materiale de construcţii şi grădinărit nou deschise în Zwolle (Olanda), Affoltern (Elveţia) şi Borås (Suedia), precum şi comerţul online, subgrupul HORNBACH Baumarkt AG a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de 8,6%, ajungând la circa 1,9 milioane de euro. Astfel, cota din străinătate la cifra de afaceri a concernului a crescut de la 46,8% la 48,3%. Fără a lua în considerare magazinele inaugurate şi cele închise şi ajustările de curs valutar, în anul financiar 2018-2019 Hornbach a majorat cifra de afaceri în restul Europei cu 6,5%, după un plus 6,1% în anul precedent. Incluzând efectele de curs valutar şi în condiţiile unor suprafeţe de vânzare comparabile, cifra de afaceri a crescut cu 5,6% (anul precedent: 5,6%).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro