Încă un lanţ de retail montează geamuri de protecţie la casele de marcat pentru a preveni răspândirea coronavirusului

Autor: Andra Stroe Postat la 18 martie 2020 224 afişări

Încă un lanţ de retail montează geamuri de protecţie la casele de marcat pentru a preveni răspândirea coronavirusului

Ca urmare a evoluţiei situaţiei din ultimele zile, Kaufland România a demarat măsuri suplimentare pentru a spori siguranţa clienţilor şi a echipelor din magazine.

Compania a început instalarea geamurilor de protecţie din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din ţară, cu prioritate în oraşele în care sunt mai multe cazuri. Angajaţii de la casele de marcat, dar şi cei de la raioanele Legume-Fructe şi de la vitrina cu servire asistată trebuie să poarte mănuşi de unică folosinţă. În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienţilor în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane. Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanţa de siguranţă. Sunt dezinfectate toate suprafeţele de contact şi obiectele des utilizate de clienţi şi angajaţi (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanţe, butoane etc) precum şi spaţiile comune (toalete, scări rulante etc). Toate magazinele sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienţi, cât şi pentru colegi. La toalete există săpun ce conţine dezinfectant. Pe lângă acestea, o măsură de protecţie este şi responsabilizarea clienţilor. Astfel, printr-o campanie amplă lansată de Kaufland, ei primesc informaţii educaţionale despre prevenţie şi responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar şi în magazine, prin signalistică amplasată pe podea, geamuri şi în zonele de trafic.

Reprezentanţii Kaufland îi îndeamnă pe clienţi să aibă un comportament responsabil în acest context şi să aibă grijă la cei din jur, să cumpere responsabil şi să evite risipa alimentară, să vină neînsoţiţi la cumpărături, să respecte regulile de prevenţie şi igienă, să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine, să păstreze distanţa de siguranţă de minimum 1 metru şi să opteze pentru plata cu cardul sau telefonul, în locul bancnotelor.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
masuri,
crestere,
piata

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.