Ioana Mihăilescu, desemnată director customer operations al Vodafone România
Ioana Mihăilescu, în prezent director channel strategy & customer value management în cadrul Consumer Business Unit, Vodafone România, va prelua rolul de director customer operations de la 22 ianuarie 2018, înlocuind-o pe Ana Alexe, care a fost desemnată director customer operations la Vodafone Hutchinson Australia, cu sediul în Sydney.
În noua sa poziţie, Ioana Mihăilescu îi va raporta lui Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, şi va face parte din echipa executivă de management.
Ioana Mihăilescu este director channel strategy & customer value management din 2014, rol în care a iniţiat transformarea canalelor de vânzare şi a contribuit semnificativ la performanţa Vodafone România pe segmentul dedicat persoanelor fizice. Anterior, ea a fost director customer operations support în cadrul companiei pentru doi ani. De asemenea, are experienţă în poziţii de conducere în domeniul financiar-bancar.
Ana Alexe s-a alăturat Vodafone în 2003 şi a deţinut mai multe roluri de conducere în ariile de relaţii cu clienţii, operaţiuni şi experienţă a clienţilor atât în România, cât şi în Qatar. În 2012 a fost numită director customer operations în România, o poziţie din care a contribuit la construirea unei echipe solide, la poziţionarea companiei ca lider în satisfacţia clienţilor, atât persoane fizice, cât şi companii, şi a îmbunătăţit semnificativ politica de risc de credit. În noua sa poziţie, Ana Alexe îi va raporta lui Iñaki Berroeta, CEO Vodafone Hutchinson Australia, care a fost CEO al Vodafone România între 2010 şi 2014.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro