Legendarul brand Chanel rupe secretomania financiară şi publică rezultatele pe anul trecut. Concluzia: Vânzări de 10 miliarde de dolari
Chanel, cunoscută pentru parfumul No. 5 şi pentru secretomania financiară, şi-a deschis registrele pentru prima dată in istorie, pentru a arăta vânzări de 10 miliarde de dolari pe anul trecut – un nivel care rivalizează cu liderul pieţei de lux, Louis Vuitton, potrivit Bloomberg.
Casa de modă franceză şi-a publicat rezultatele care arată un profit de 1,8 miliarde de dolari la vânzări de 9,6 miliarde de dolari.
Compania, controlată de familia Wertheimer, spune că vânzările au crescut cu 11% anul trecut, în cadrul unui boom în industrie, susţinut de cererea puternică dinspre pieţele asiatice.
„Puterea noastră financiară ne dă mijloacele să rămânem independenţi şi să ne concentrăm pe termen lung”, spune CFO-ul Philippe Blondiaux în cadrul unei declaraţii.
Dezvăluirea Chanel alimentează cursa laudelor dintre marile branduri. Gucci, din cadrul Kering, a transmis că a ridicat veniturile la 11,6 miliarde de dolari, de la 6,2 miliarde de dolari anul trecut. Cu această creştere de 45% Gucci depăşeşte Hermes International.
În timp ce Gucci creşte peste aşteptări, Chanel se concentrează pe puterea diviziei de cosmetice, deşi principala lor activitate se concentrează pe fashion şi pe genţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro