Lufthansa estimează o scădere a veniturilor în al treilea trimestru, din cauza creşterii costurilor

Autor: Mediafax Postat la 31 iulie 2024 50 afişări

Lufthansa estimează o scădere a veniturilor în al treilea trimestru, din cauza creşterii costurilor

Compania aeriană germană Lufthansa se aşteaptă la o scădere a câştigurilor în trimestrul al treilea, pe măsură ce randamentele scad şi costurile unitare cresc, a declarat miercuri compania, citată de Reuters.

Lufthansa se alătură semnalelor de alarmă pentru companiile aeriene europene pe fondul cererii în scădere şi a problemelor legate de livrarea aeronavelor.

Preţurile biletelor de avion din Europa şi Asia au început să se stabilizeze sau să scadă, semnalând declinul unui boom prelungit al călătoriilor post-COVID şi provocând un eşec companiilor aeriene care se luptă cu costuri mai mari şi cu disponibilitatea limitată a aeronavelor.

În al treilea trimestru, Lufthansa se aşteaptă ca randamentele să fie mai mici cu un procent cu o singură cifră faţă de nivelurile din 2023, în timp ce costurile unitare sunt de aşteptat să crească într-o măsură similară, a declarat compania într-un comunicat.

„Datorită cererii ridicate şi continue de zboruri, aceasta a dus la o creştere semnificativă de la an la an a capacităţii şi a volumelor de vânzări pentru companiile noastre aeriene de pasageri”, a declarat directorul general Carsten Spohr într-un raport intermediar.

„Cu toate acestea, creşterea capacităţii la nivelul întregii pieţe a intensificat presiunea asupra preţurilor pentru companiile aeriene de pasageri, determinând scăderea randamentelor”.

Analiştii au subliniat o abordare mai prudentă a creşterii capacităţii la Lufthansa anul trecut, ceea ce înseamnă că a fost lovită mai puternic de scăderea randamentelor în acest an, deoarece extinderea capacităţii sale este mai rapidă.

Grupul a subliniat, de asemenea, o „normalizare” a preţurilor biletelor, despre care multe companii aeriene, cum ar fi Ryanair, au declarat că arată o sensibilitate deosebită la preţ în rândul consumatorilor europeni, al căror apetit pentru a plăti pentru călătorii cu orice preţ este în scădere.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
lufthansa,
venit,
cost,
scadere
0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori