Masinile de colectie din 2050 (GALERIE FOTO)
Pentru majoritatea, masinile au strict scopuri practice. Pentru unii insa, sunt adevarate obiecte de colectie, iar peste zeci de ani, masinile scumpe de astazi vor deveni raritati. Si o tinta numai buna pentru colectionari.
O persoana anonima cumpara in 1987 la licitatie un Bugatti Royale Kellner Coupe din 1931, o masina de colectie pentru care a platit atunci 8,7 de milioane de dolari, suma care inseamna astazi, odata cu ajustarea la inflatie, 17,6 de milioane de dolari.
In luna mai a anului trecut, un alt colectionar a platit suma record de 30 de milioane de dolari tot pentru un Bugatti, de asta data un Type 57SC Atlantic din 1936. Proprietarul modelului de colectie il cumparase cu 59.000 de dolari in 1971 si a avut de atunci un castig de 17% in fiecare an pentru aceasta investitie. Asa se vede probabil peste niste ani si noul proprietar al masinii.
Exista multi oameni in lume care ar plati oricat pentru un automobil rar, de colectie, considerat o investitie poate mai profitabila decat a fost cea in imobiliare in perioada de boom. Se ridica insa intrebarea care sunt masinile din ultimii 20 de ani care vor deveni obiecte de colectie in 2050. Probabil cele mai scumpe si puternice masini de astazi, conform CNBC.com.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA