Meli Melo, vânzări in online cu 30% mai mari faţă de 2019. Ce categorie a înregistrat cea mai mare creştere
Meli Melo a înregistrat o creştere de 30% a vânzărilor de accesorii fashion şi articole home & deco în luna aprilie, comparativ cu aprilie 2019. Vârful vânzărilor din luna aprilie a acestui an a fost înregistrat în a doua parte a lunii aprilie, când a crescut şi valoarea medie a comenzii cu peste 30% faţă de o perioadă obişnuită. În această perioadă, cele mai vândute articole au fost accesoriile de păr, eşarfele din bumbac şi mătase, dar şi articole din zona home&deco.
„Odată cu închiderea magazinelor fizice, o parte a clienţilor fideli brandului Meli Melo a migrat către magazinul online. Am observat un număr mare de clienţi noi în magazinul online, semn că mulţi dintre aceştia nu comandaseră online în trecut şi erau clienţi ai magazinelor noastre fizice”, spune Alina Mitrică, e-commerce & corporate manager Meli Melo.
Din totalul achiziţiilor realizate pe MeliMelo.ro în luna aprilie, aproximativ 40% au fost făcute de clienţi noi pentru magazinul online. Aceştia fac parte dintr-o categorie de public care, până acum, obişnuia să efectueze achiziţii în magazinele fizice Meli Melo Paris. Acest lucru denotă faptul că până la finele anului în curs va creşte numărul tranzacţii din mediul online, comportamentul consumatorului român fiind schimbat după această pandemie. Totodată, numărul tranzacţiilor achitate cu cardul aproape s-a dublat.
Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2019, veniturile Meli Melo au crescut cu aproximativ 30%, iar categoriile pe care s-au înregistrat cele mai mari creşteri au fost: accesorii de păr, eşarfe de mătase şi de bumbac şi decoraţiunile Meli Melo Deco.
Pentru a încuraja clienţii Meli Melo şi publicul în căutare de accesorii fashion, Meli Melo a pregătit o campanie cu reduceri de până la 70% în magazinul său online pentru colecţia de genţi, eşarfe de bumbac şi mătase, bijuterii şi portofele. De asemenea, odată cu relaxarea restricţiilor, patru dintre locaţiile stradale ale companiei din Bucureşti, Timişoara şi Piteşti se vor redeschide din data de 15 mai, respectând în continuare normele de igienizare şi distanţare socială.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro