Ministerul Agriculturii vrea să facă concurenţă retailerilor străini: Casa de Comerţ „Unirea”, cu capital de stat, crează o reţea de 60 magazine cu fructe şi legume româneşti
Casa de Comerţ Agroalimentar „Unirea”, înfiinţată în ianuarie de Ministerul Agriculturii cu scopul de a creşte consumul de produse locale şi de a valorifica produsele fabricate în România îşi propune să creeze o reţea naţională de peste 60 de aprozare cu fructe şi legume care să concureze cu hipermarketurile şi supermarketurile.
„Ne propunem să facem 60 de magazine cu fructe şi legume româneşti la nivel naţional, produse alimentare proaspete şi procesate. Din punct de vedere tehnic putem să deschidem primul magazin într-o săptămână, dar avem nevoie de avizări, iar birocraţia imensă ne încetineşte”, a spus Adrian Izvoranu, preşedintele Casei de Comerţ Agroalimentar „Unirea”.
El spune că în acest moment, reprezentanţii Casei de Comerţ „Unirea” fac selecţia producătorilor, crează centre de colectare mobile şi fizice şi consolidează unităţi de procesare existente.
Magazinele vor fi deschise în centrele dezvoltate ale ţării, deoarece reprezentanţii societăţi îşi propun să stimuleze consumul de produse româneşti din magazinele de proximitate, echilibrând astfel balanţa comercială dintre importuri şi exporturi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro