Ministerul Agriculturii vrea să facă concurenţă retailerilor străini: Casa de Comerţ „Unirea”, cu capital de stat, crează o reţea de 60 magazine cu fructe şi legume româneşti

Postat la 29 iulie 2019 110 afişări

Casa de Comerţ Agroalimentar „Unirea”, înfiinţată în ianuarie de Ministerul Agriculturii cu scopul de a creşte consumul de produse locale şi de a valorifica produsele fabricate în România îşi propune să creeze o reţea naţională de peste 60 de aprozare cu fructe şi legume care să concureze cu hipermarketurile şi supermarketurile.

Ministerul Agriculturii vrea să facă concurenţă retailerilor străini: Casa de Comerţ „Unirea”, cu capital de stat, crează o reţea de 60 magazine cu fructe şi legume româneşti

„Ne propunem să facem 60 de magazine cu fructe şi legume româneşti la nivel naţional, produse alimentare proaspete şi procesate. Din punct de vedere tehnic putem să deschidem primul magazin într-o săptămână, dar avem nevoie de avizări, iar birocraţia imensă ne încetineşte”, a spus Adrian Izvoranu, preşedintele Casei de Comerţ Agroalimentar „Unirea”.

El spune că în acest moment, reprezentanţii Casei de Comerţ „Unirea” fac selecţia producătorilor, crează centre de colectare mobile şi fizice şi consolidează unităţi de procesare existente.

Magazinele vor fi deschise în centrele dezvoltate ale ţării, deoarece reprezentanţii societăţi îşi propun să stimuleze consumul de produse româneşti din magazinele de proximitate, echilibrând astfel balanţa comercială dintre  importuri şi exporturi.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
casa,
comert,
unire,
fructe

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.