„Miracolul“ discountului. Pepco se apropie de 400 de magazine şi afaceri de 2 mld. lei în România
Discounterul polonez Pepco a ajuns la o reţea de 285 de magazine în România, valoare ce poziţionează piaţa locală ca fiind a doua cea mai importantă pentru retailer după ţara-mamă, Polonia. Pe poziţiile următoare, dar la mare depărtare, se află Cehia (255 de magazine) şi Ungaria (218).
♦ Compania deschide în medie 50 de magazine noi pe an.
Discounterul polonez Pepco a ajuns la o reţea de 285 de magazine în România, valoare ce poziţionează piaţa locală ca fiind a doua cea mai importantă pentru retailer după ţara-mamă, Polonia. Pe poziţiile următoare, dar la mare depărtare, se află Cehia (255 de magazine) şi Ungaria (218).
„Cu sediul în Poznan, Polonia, compania are 20.000 de salariaţi în 15 ţări din Europa, cea mai importantă prezenţă având-o în Polonia, România, Ungaria şi Cehia“, spun oficialii companiei în cel mai recent raport de pe bursă.
Retailerul polonez care activează pe segmentul de discount a atins pragul de 300 de magazine în România în septembrie 2020. Dacă menţine viteza de dezvoltare, ar putea să atingă pragul de 400 de puncte de vânzare pe plan local exact la doi ani distanţă. De altfel, oficialii Pepco au spus anterior că e loc de 500 de magazine în România şi că ritmul pe care şi-l propun e de 50 de inaugurări anual. Până acum, indiferent de contextul economic ei s-au ţinut de acest plan, ceea ce înseamnă că ar putea ajunge la ţinta propusă în toamna lui 2024, conform calculelor ZF.
Pepco a obţinut anul trecut în România o cifră de afaceri de aproape 1,9 mld. lei, cu 36% mai mare versus 2020. Profitul a avut o evoluţie chiar mai bună, aproape dublându-se la 248 mil. lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro