Nemţii vor să lucreze la SAP mai mult decât în Daimler sau Amazon
Firmele de consultanţă, companiile auto şi companiile de comerţ online sunt principalele alegeri ale angajaţilor nemţi în topul companiilor germane realizat prin analiza LinkedIn, potrivit CNBC.
Companiile mari autohtone domină top 10 pe 2019, cu Zalando, Deutsche Telekom şi Deutsche Bank prezente în calsament.
Pentru a realiza „Top Companii”, platforma LinkedIn a urmărit patru piloni principali pentru fiecare companie, şi-anume gradul de interes şi de implicare pe care îl prezintă un business, precum şi procesul de recrutare sau fluctuaţia personalului.
Cu o bază de utilizatori ce trece de 610 milioane persoane, LinkedIn realizează astfel de topuri pentru a vedea ce companii se potrivesc mai bine cu ce ţări.
Pentru Germania, pe locul 1 s-a situat anul acesta gigantul SAP. Cu o forţă de muncă de peste 96.000 de oameni la nivel global, SAP a fost pusă pe primul loc atât de LinkedIn cât şi de platforma Glassdoor. Businessul de servicii şi produse software investeşte anual circa 100 de milioane de dolari în dezvoltarea angajaţilor pentru a avea o fluctuaţie redusă. Mai mult, compania oferă condiţii flexibile de lucru şi un pachet generos de beneficii.
Pe locul doi în clasament s-a situat Daimler, cu peste 298.500 de angajaţi la nivel global. Producătorul auto este atractiv la nivel salarial dar şi datorită politicii de „oportunităţi internaţionale” prin care relocă angajaţi.
Topul este completat de Siemens, Zalando, Deutsche Telekom, McKinsey, BMW Group, Deutsche Bank, Boston Consulting Group şi Amazon.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro