Neocroitorii la putere

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 26 august 2018 77 afişări

Trecerea de la costumul de gata la unul de comandă se poate dovedi o experienţă intimidantă pentru cei care au nevoie de un „upgrade” al garderobei, scrie Wall Street Journal.

Neocroitorii la putere

O serie de companii americane, printre care BLVDier, Commonwealth Proper, Sid Mashburn sau Tailor’s Keep, încearcă însă să schimbe această percepţie, adresându-se mai ales clienţilor tineri, millenniali.

Neocroitorii, cum îşi spun cei care conduc aceste firme, nu aderă strict la principiile rigide ale unor case tradiţionaliste, cum ar fi cele de pe Savile Row din Londra, şi încep confecţionarea unui costum sau a altui articol cu o discuţie cu clientul pentru a-l ajuta să se relaxeze şi a crea ceva mai pe gustul bărbatului modern, cum ar fi, de exemplu, cămăşi pentru smoching care se pot purta şi la nişte jeanşi negri ori costume pentru ocazii speciale, precum nunta, care pornesc de la imagini găsite de clienţi pe internet. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
putere,
clienti,
costum

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.