Neocroitorii la putere
Trecerea de la costumul de gata la unul de comandă se poate dovedi o experienţă intimidantă pentru cei care au nevoie de un „upgrade” al garderobei, scrie Wall Street Journal.
O serie de companii americane, printre care BLVDier, Commonwealth Proper, Sid Mashburn sau Tailor’s Keep, încearcă însă să schimbe această percepţie, adresându-se mai ales clienţilor tineri, millenniali.
Neocroitorii, cum îşi spun cei care conduc aceste firme, nu aderă strict la principiile rigide ale unor case tradiţionaliste, cum ar fi cele de pe Savile Row din Londra, şi încep confecţionarea unui costum sau a altui articol cu o discuţie cu clientul pentru a-l ajuta să se relaxeze şi a crea ceva mai pe gustul bărbatului modern, cum ar fi, de exemplu, cămăşi pentru smoching care se pot purta şi la nişte jeanşi negri ori costume pentru ocazii speciale, precum nunta, care pornesc de la imagini găsite de clienţi pe internet.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro