Nouă reclamaţii din 10 primite de ANCOM vizează relaţiile cu furnizorii de servicii de comunicaţii
Din cele 3.611 reclamaţii primite de ANCOM în 2018, 87% au vizat serviciile de comunicaţii electronice, principalele nemulţumiri reclamate vizând aspecte care ţin de relaţia contractuală cu furnizorii de servicii de comunicaţii electronice, informează autoritatea.
„Conform petiţiilor primite, utilizatorii reclamă în mod recurent modul de desfăşurare a relaţiei contractuale cu furnizorii. Încetarea contractelor, facturarea serviciilor, nerespectarea prevederilor contractuale şi încheierea contractelor la distanţă sunt probleme cel mai des întâlnite în derularea contractelor. Pe lângă rezolvarea punctuală a reclamaţiilor, continuăm şi în acest an activitatea de informare a utilizatorilor finali pentru că ei sunt beneficiarii măsurilor ANCOM, direct sau indirect”, a declarat Sorin Grindeanu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM).
Utilizatorii au semnalat probleme privind încetarea contractelor (17% din reclamaţiile referitoare la serviciile de comunicaţii electronice), facturarea acestor servicii (12%), nerespectarea contractelor de către furnizori (11%) şi derularea contractelor la distanţă (9%).
Peste 21% dintre petiţiile trimise la ANCOM au vizat probleme întâlnite în procesul de portare a numerelor de telefon.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro