Numire surpriză: Mihai Tănase, 38 de ani, este noul director de marketing al mărcii Dacia în România şi Republica Moldova

Autor: Bogdan Alecu Postat la 29 august 2024 73 afişări

Mihai Tănase, în vârstă de 38 de ani, este de la 1 septembrie 2024 noul director de marketing al mărcii Dacia în România şi Republica Moldova. El îi va raporta direct lui Mihai Bordeanu, director general Automobile Dacia.

Numire surpriză: Mihai Tănase, 38 de ani, este noul director de marketing al mărcii Dacia în România şi Republica Moldova

Managerul român revine în ţară după un an şi jumătate petrecut în Franţa.

Mihai Tănase, în vârstă de 38 de ani, este de la 1 septembrie 2024 noul director de marketing al mărcii Dacia în România şi Republica Moldova. El îi va raporta direct lui Mihai Bordeanu, director general Automobile Dacia.

Absolvent al Copenhagen Business Academy, cu o diplomă în Design Multimedia şi Comunicare, Mihai Tănase şi-a început cariera în domeniul auto în cadrul BMW Group România, unde a ocupat funcţia de online strategy manager.

În 2016 s-a alăturat echipei Renault Commercial Roumanie, în calitate de Head of Digital & CRM pentru mărcile Dacia şi Renault. În octombrie 2020 a fost promovat Marketing Digital VN & AS Senior Manager la nivel de cluster South Eastern Europe (România, Bulgaria şi Republica Moldova).

De la 1 martie 2023 până la 31 august 2024 a fost expat în Franţa, ocupând funcţia de Sales Performance & Launching Manager Dacia.

Nicolas Leitienne, fostul director de marketing cluster South Eastern Europe, este acum director de marketing pentru piaţa germană, potrivit paginii sale de Linkedin. Anterior el venea în România în 2020, înlocuindu-l pe Daniel Filip, care în acel an fusese promovat drept director general pentru Renault Ucraina, funcţie pe care o deţine şi în prezent.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.