O mutare surprinzătoare: Metro pariază pe propria unitate de procesare a cărnii
Grupul german Metro, ce deţine local o reţea de 31 de magazine cash&carry, face o mutare surprinzătoare dinspre comerţ, spre producţie, investind într-o o linie proprie de procesare a cărnii. Această unitate de producţie este amplasată în cadrul depozitului logistic din Ştefăneşti.
„(...) am investit timp şi un buget consistent în centrul de carne, producţie proprie, de la Ştefăneşti, unde dezvoltăm permanent sortimente noi, adaptate fiecărui sezon şi evoluţiei pieţei. Ne-am dorit o locaţie (...) cu o capacitate mare de producţie, care să garanteze un flux constant de marfă”, a declarat Adrian Ariciu, CEO-ul METRO România. El nu oferă detalii privind valoarea investiţiei sau capacitatea totală de procesare.
Metro, prin propria unitate, va procesa carne roşie, dar va continua să aibă şi colaborări cu alţi producători de profil, unii dintre ei din alte ţări.
Metro Cash&Carry România a obţinut anul trecut afaceri de 7,3 mld. lei, cu 19% mai mari ca în 2020. Profitul net a scăzut cu 16%, la 65,3 mil. lei.
Compaia este activă pe segmentul cash&carry, astfel că spre deosebire de hipermarketuri sau supermarketuri care se adresează cu precădere consumatorului final, comerciantul german are drept clienţi principali revânzătorii (micii comercianţi) şi operatorii HoReCa. Pentru aceste companii, gama de produse din carne este o prioritate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro