O nouă speranţă pentru cei cu credite la bănci. Cinci bănci mari din România s-au aliat pentru a rezolva una dintre cele mai mari probleme ale clienţilor
Cele cinci bănci, care sunt membre al Consiliului Patronatelor Bancare din România, au lansat un cod de bune practici bancare, în relaţia cu debitorii consumatori, prin care încearcă să readucă încrederea clienţilor în bănci şi să trateze cu toată seriozitatea clienţii aflaţi în reală dificultate.
„Băncile semnatare – Banca Comercială Română, Bancpost, ING Bank, Raiffeisen Bank şi UniCredit Bank – şi-au propus ca prin lansarea codului, după o perioadă de discuţii publice intense şi uneori controversate privind situaţiile debitorilor consumatori aflaţi în situaţii dificile, să evidenţieze măsurile pe care deja le adoptă şi pe care le au în vedere şi în viitor, precum şi angajamentul asumat de a trata cu toată seriozitatea clienţii aflaţi în reală dificultate”, se arată în declaraţia oficială.
„De-a lungul timpului, instituţiile de credit au dezvoltat şi propus soluţii debitorilor consumatori aflaţi în astfel de situaţii dificile. Unele dintre aceste soluţii sunt cunoscute, altele sunt mai puţin cunoscute. Tocmai de aceea, semnatarii Codului de bune practici consideră că este benefic pentru relaţiile dintre consumatori şi instituţii de credit să existe o comunicare proactivă asupra existenţei unor astfel de posibile soluţii în cazul apariţiei unor situaţii dificile”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro