O româncă îşi vinde produsele în cele mai importante oraşe din lume şi are clienţi precum Madonna sau Beyonce
Murmur, brand-ul românesc de fashion, începând cu 20 ianuarie 2017 va fi prezent în Galeriile Lafayette din Paris, cel mai cunoscut department store din Franţa. Creaţiile Murmur vor fi comercializate în cadrul unui pop-up store ce reuneşte doar câteva nume care expun la Salon International de la Lingerie (Paris), cel mai important târg din domeniu.
Colanţii Stark, pe care îi poartă vedeta Gigi Hadid, au fost incluşi printre cele şase piese cu care Murmur vrea să cucerească selecta clientelă a Galeriilor Lafayette.
„Este un real pas înainte pentru noi ca deschidere şi vizibilitate pe plan internaţional, Galeriile Lafayette fiind unul dintre cele mai cunoscute nume din domeniu. Încă de când eram studentă am admirat iniţiativele şi expoziţiile Galeriilor, iar acum, să fim printre cele mai inovative brand-uri prezentate consumatorului, mi se pare o onoare şi o confirmare a valorii brand-ului.”, spune Andreea Bădală, designer-ul şi fondatorul Murmur.
Murmur a fost lansat în anul 2011 ca un concept unic de prêt-à-porter cu influenţe retro. Produsele brandului românesc se regăsesc în magazine din mai multe oraşe ale lumii, precum New York, Los Angeles, Tokyo, Geneva, München, Amsterdam, Moscova sau Dubai.
Potrivit informaţiilor trimise de reprezentanţii brandului, vedete precum Katy Perry, Madonna, Kylie Jenner, Beyonce, Lady Gaga şi Fergie au ales să poarte piese Murmur pentru proiecte renumite sau în cadrul apariţiilor publice. Încă de la început, brand-ul s-a bucurat de atenţia presei internaţionale, piesele Murmur apărând în publicaţii ca Vogue UK, India, Olanda şi Spania, Elle UK, Paper şi Brides Magazine.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro