Opt comercianţi străini vizează România pentru extindere în acest an
România se află pe locul 35 din 55 într-un top mondial al ţărilor unde cei mai importanţi retaileri vor să se extindă în acest an, pe aceeaşi poziţie cu Ucraina şi Coreea de Sud, situându-se însă mai bine decât Slovacia, Ungaria, Grecia sau Bulgaria, potrivit CBRE.
Compania de consultanţă imobiliară a intervievat peste 130 de retaileri din Europa, America şi Asia, pentru a afla numărul de magazine pe care aceştia vor să le deschidă în acest an şi pieţele de care sunt interesaţi.
Pe baza răspunsurilor acestora, România s-a plasat pe poziţia 35 în top, în condiţiile în care 8 companii au indicat-o ca posibilă ţintă pentru extindere în acest an. Numărul redus de retaileri care vor să se extindă la noi în 2014 ar putea fi explicat şi de diminuarea activităţii în domeniul dezvoltării de proiecte de retail.
România este totuşi mai atractivă decât alte ţări din Europa Centrală şi de Est, respectiv Slovacia şi Ungaria, unde 5% dintre companii vor să se extindă în acest an, Grecia (4%) şi Bulgaria (3%), în timp ce Cehia (16%) şi Polonia (14%) sunt vizate de mai mulţi retaileri decât piaţa românească.
Germania se află pe primul loc în clasament, în condiţiile în care 40% dintre companiile intervievate vor să deschidă magazine în această ţară. Pe locul doi se află, la mare distanţă, Franţa (26%), urmată de Marea Britanie (25%), Austria (22%) şi China (22%).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro