Orange schimba semnatura de brand in "today changes with Orange"
Operatorul de telecomunicatii Orange Romania anunta astazi lansarea unei noi semnaturi de brand, "today changes with Orange", prin intermediul unei campanii de 4,5 de milioane de euro la rate card.
Semnatura de brand a fost introdusa pentru prima data in campaniile de comunicare din Franta in noiembrie 2010, iar de acum va fi folosita si in România, urmand sa fie adoptata treptat si in celelalte tari unde grupul desfasoara operatiuni.
"today changes with Orange" continua viziunea companiei lansata in 2008 prin sloganul "together we can do more". Campania de comunicare in valoare de 4,5 de milioane de euro la rate card ce insoteste lansarea noii semnaturi se va intinde pe parcursul a patru saptamâni si include TV, print, outdoor si online.
Spotul TV a fost realizat de Publicis Worldwide si adaptat pentru piata din România. Campania include componente inovative ce fac apel la tehnologia de ultima ora: spotul TV poate fi vizionat si in presa prin scanarea unui QR code cu telefonul mobil. Totodata, in câteva statii RATB din Bucuresti vor fi instalate ecrane digitale pe care trecatorii pot naviga pe internet.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro