(P) Cât de importantă este securitatea unui software Omnichannel Call Center pentru orice business
Pentru a oferi clienţilor un serviciu de Customer Care impecabil, tot mai multe companii apelează la soluţii de tip omnichannel Call Center care le ajută să aibă o interacţiune fără lacune cu aceştia, prin telefon, e-mail, până la webchat, SMS, Viber, Facebook Messenger, Instagram sau WhatsApp.
Unul din cei mai apreciaţi furnizori internaţionali de soluţii software Call Center Omnichannel oferă soluţii PBX оn cloud, module Customer Care Omnichannel ce integrează 200 de funcţii de comunicare şi permit contactarea clienţilor prin toate canalele disponibile, într-o singură platformă.
Având la îndemână acest instrument eficient, un aspect important pentru care companiile trebuie să acorde atenţie ţine de siguranţa software-ului omnichannel Call Center pe care îl aleg, mai ales pentru protejarea bazelor de date foarte valoroase şi pentru procesarea fără probleme a informaţiilor. Vorbim aici de controalele de acces, criptarea datelor, protecţia înregistrărilor audio, ponderea de reţinere şi eliminare a datelor, securitatea punctelor terminale (ex: laptopuri, telefoane mobile, tablete) împotriva atacurilor, autentificarea apelurilor.
Metode de autentificare sigure
Software-urile pun un accent deosebit pe siguranţa datelor companiilor, implementând protocoale avansate şi tehnologii de securitate. Spre exemplu, comunicarea se stabileşte exclusiv printr-o conexiune securizată HTTPS, cu un certificat verificat. Accesul prin internet este verificat ulterior în blacklist-uri şi whitelist-uri pe baza anumitor reguli firewall.
În plus, se integrează funcţionalităţi avansate de monitorizare a activităţii în timp real şi premite companiilor să răspundă rapid oricărei potenţiale ameninţări. Pentru a preveni accesul neautorizat, companiile de software implementează metode de autentificare sigure, inclusiv cu doi factori pentru utilizatorii autorizaţi ce au acces în platformă.
Funcţionalităţile avansate de gestionare a accesului permit companiilor să definească şi să controleze cu precizie cine are acces la anumite date în cadrul platformei.
Audit de securitate
În acelaşi timp, este monitorizată reţeaua folosind instrumente de securitate precum OpenVAS şi map, iar anual software-urile trec prin audit de securitate obligatoriu.
Update constant la noile reglementări legislative GDPR, back-up eficient şi ISO
Un aspect important este adaptarea continuuă la cerinţele legislative şi reglementările privind protecţia datelor, pentru ca fiecare companie să respecte în totalitate toate cerinţele legale şi să evite amenzi sau probleme juridice. Sistemele includ strategii eficiente de back-up şi de recuperare a datelor. În cazurile rare de pierdere accidentală sau de atac cibernetic, informaţiile sunt întotdeauna disponibile. Sunt implementate proiecte care să îndeplinească cerinţele ISO 27001 şi certificarea conform acestui standard.
Protejează reputaţia companiei
Nu în ultimul rând, nivelul înalt de securitate pentru gestionarea operaţiunilor de Call Center si Customer Care protejează nu doar datele clienţilor, ci şi reputaţia companiei care ar putea fi periclitată în cazul unui incident major de scurgere de date.
2
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro