Pariu pe comunitate: micii producători de carne şi lapte s-au dezvoltat ocolind hipermarketurile

Autor: Mădălina Dediu Panaete, Florentina Niţu Postat la 01 decembrie 2023 150 afişări

Dacă retailul nu este calea, au găsit alte modalităţi de a ajunge la consumatori. Brandurile mici româneşti de produse lactate şi carne au reuşit să se impună în ţară prin intermediul băcăniilor, magazinelor tradiţionale şi târgurilor.

Pariu pe comunitate: micii producători de carne şi lapte s-au dezvoltat ocolind hipermarketurile

Branduri mici româneşti de produse lactate şi carne au reuşit să cucerească ţara prin intermediul băcăniilor, magazinelor tradiţionale şi târgurilor.

Dacă retailul nu este calea, au găsit alte modalităţi de a ajunge la consumatori. Brandurile mici româneşti de produse lactate şi carne au reuşit să se impună în ţară prin intermediul băcăniilor, magazinelor tradiţionale şi târgurilor.

Iniţial, primii clienţii au fost familia şi prietenii, apoi s-au bazat pe comunitate, concentrându-se pe un grup de consumatori locali şi au vândut produsele fie în magazinele lor proprii, atât fizice cât şi online, fie prin intermediul băcăniilor, magazinelor mici tradiţionale sau la târguri şi evenimente unde consumatorii interacţio­nează direct cu producătorii. Acestea reprezintă doar câ­teva din strategiile adoptate de producătorii mici de lactate şi carne pentru a-şi dezvolta afacerile. Deşi nu au intrat în marile reţele internaţionale de hipermarketuri şi supermarketuri, pe motiv că nu pot asigura constanţă şi cantitate, au reuşit să se menţină pe piaţă şi să crească organic.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.