Pariu pe comunitate: micii producători de carne şi lapte s-au dezvoltat ocolind hipermarketurile
Dacă retailul nu este calea, au găsit alte modalităţi de a ajunge la consumatori. Brandurile mici româneşti de produse lactate şi carne au reuşit să se impună în ţară prin intermediul băcăniilor, magazinelor tradiţionale şi târgurilor.
♦ Branduri mici româneşti de produse lactate şi carne au reuşit să cucerească ţara prin intermediul băcăniilor, magazinelor tradiţionale şi târgurilor.
Dacă retailul nu este calea, au găsit alte modalităţi de a ajunge la consumatori. Brandurile mici româneşti de produse lactate şi carne au reuşit să se impună în ţară prin intermediul băcăniilor, magazinelor tradiţionale şi târgurilor.
Iniţial, primii clienţii au fost familia şi prietenii, apoi s-au bazat pe comunitate, concentrându-se pe un grup de consumatori locali şi au vândut produsele fie în magazinele lor proprii, atât fizice cât şi online, fie prin intermediul băcăniilor, magazinelor mici tradiţionale sau la târguri şi evenimente unde consumatorii interacţionează direct cu producătorii. Acestea reprezintă doar câteva din strategiile adoptate de producătorii mici de lactate şi carne pentru a-şi dezvolta afacerile. Deşi nu au intrat în marile reţele internaţionale de hipermarketuri şi supermarketuri, pe motiv că nu pot asigura constanţă şi cantitate, au reuşit să se menţină pe piaţă şi să crească organic.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro