Parteneriat între Sezamo şi farmaciile Help Net: clienţii supermarketului online pot comanda acum şi medicamente fără reţetă şi suplimente alimentare
Grupul ceh Rohlik, din care face parte supermaketul online Sezamo România, a extins parteneriatul pe care îl are cu gigantul german Pheonix Group la nivel de grup şi a lansat şi pe plan local categoria “farmacie” împreună cu lanţul de farmacii Help Net.
Grupul ceh Rohlik, din care face parte supermaketul online Sezamo România, a extins parteneriatul pe care îl are cu gigantul german Pheonix Group la nivel de grup şi a lansat şi pe plan local categoria “farmacie” împreună cu lanţul de farmacii Help Net. Astfel, acum, pe lângă fructe şi legume, carne, lactate, produse de băcănie, brutărie şi patiserie, produse de îngrijire corporală şi produse de curăţenie pentru casă, clienţii Sezamo pot comanda şi medicamente fără reţetă, vitamine, suplimente alimentare şi dermatocosmetice atât de pe platforma web, cât şi din aplicaţia mobilă. În cadrul grupului Rohlik, categoria “farmacie” mai este disponibilă pe piaţa-mamă în Cehia (rohlik.cz) şi Ungaria (kifli.hu).
„Suntem primul supermarket online din România care oferă asta şi suntem convinşi că toţi clienţii noştri vor aprecia că atunci când nu sunt în cea mai bună formă, pot sta acasă şi comanda tot de la Sezamo. La asta se adaugă Sezamo Premium, care vine cu o mulţime de beneficii pentru clienţii noştri, dar şi clubul dedicat părinţilor - Sezamini, care oferă livrare gratuită în anumite intervale, dar şi reduceri semnificative produselor din categoriile dedicate. Am spus mereu că suntem customer obsessed şi dovedim asta în fiecare zi”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer în cadrul Sezamo România.
Prin parteneriatul cu Help Net, clienţii Sezamo au acces la toată gama de produse a lanţului de farmacii, mai exact, la peste 2.000 de produse precum medicamente care se eliberează fără reţetă, dermatocosmetice, produse pentru mamă şi copil, vitamine şi suplimente alimentare. Pentru a le putea comanda, utilizatorii Sezamo trebuie să acceseze secţiunea „Farmaciile Help Net” care îi va duce într-un landing page dedicat, de unde îşi pot adăuga în coş produsele tip farmacie dorite. Apoi, trebuie să apese “finalizare comandă”, acţiune care îi va redirecţiona în pagina Sezamo, unde pot alege să plaseze efectiv comanda sau să adauge şi produse de tip supermarket în coş.
“Colaborarea Help Net - Sezamo este răspunsul nostru la dinamica vieţii cotidiene a pacienţilor, prin care ne propunem să venim şi mai aproape de ei, în demersul Help Net de a lărgi accesul pacienţilor la produse şi servicii de sănătate. Ne bucură şi ne onorează acest proiect, al treilea în cadrul PHOENIX group din care şi Help Net face parte. După prezenţa farmaciilor Benu în portofoliul rohlik.cz şi kifli.hu, acum Help Net se alătură Sezamo.ro pentru a livra sănătate şi stare de bine pacienţilor din România”, a declarat Nikolay Kolev, managing director în caadrul Help Net / Farmexim.
Cu ocazia lansării noi categorii de produse pe sezamo.ro, clienţii vor avea parte până la finalul lunii iulie de reduceri de până la 25% la o serie de produse disponibile în secţiunea “Farmaciile Help Net”.
Recent, supermarketul online Sezamo a lansat şi abonamentul Premium de 19 lei/lună sau 190 lei/an prin care clienţii au acces la promoţii şi livrări gratuite. Mai exact, abonamentul Sezamo Premium include livrare gratuită pentru coşuri de cumpărături a căror valoare depăşeşte 150 de lei, clienţii putând alege un interval precis de livrare de 15 minute. În plus, abonaţii Sezamo vor putea face gratuit pe lună şi două comenzi fără limită în ceea ce priveşte valoarea, aceştia putând comanda chiar şi doar un singur măr sau o legătură de morcovi. De asemenea, abonamentul le oferă acces clienţilor Sezamo şi la o gamă de peste 400 de produse cu preţuri reduse cu până la 20%. Totodată, prin serviciul Premium, utilizatorii au prioritate la sloturile de livrare şi livrarea în aceeaşi zi pentru comenzile plasate până la ora 17:00, precum şi posibilitatea de a rezerva timpul de livrare înainte de a plasa comanda.
Pe lângă abonamentul Premium, Sezamo are şi un club numit Sezamini, dedicat părinţilor şi copiilor cu vârsta de până în 12 ani, dar şi celor care aşteaptă venirea pe lume a unui copil. În această categorie pentru mame şi copii, Sezamo a introdus recent 25 de noi branduri cu peste 150 de produse din categoriile alimente, accesorii pentru bebeluşi, produse dedicate femeilor însărcinate, scutece şi şerveţele umede. Pentru a fi parte din clubul Sezamini, clienţii se pot înscrie gratuit pe pagina dedicată, prin completarea informaţiilor solicitate, iar apoi în calitate de membri beneficiază de livrări gratuite, reduceri şi credite câştigate pentru cumpărăturile făcute.
Reprezentanţii supermarketului online pe plan local susţin că “Sezamo este un one-stop-shop, o comandă pe sezamo.ro înlocuind până la 7 drumuri în oraş, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piaţă, pet shop şi magazin cu produse pentru diete speciale.”
Supermarketul online oferă o selecţie de peste 12.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar şi branduri internaţionale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Sezamo livrează cu maşini electrice în 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată, cu intervale de livrare de 15 minute sau o oră. Toate produsele comandate sunt livrate către clienţi din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureştiului, în incinta CTPark, care include spaţii de depozitare ambientală şi unităţi cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiţii cât mai bune şi reducerea costurile de energie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro