Patru branduri străine îşi încearcă din nou norocul în România încurajate de creşterea consumului. Burger King, cel mai nou nume pe listă
Burger King, Gregory’s, La Perla şi Hugo Boss au revenit sau şi-au anunţat întoarcerea pe piaţa locală după ce criza “i-a scos din joc”. Revenirea are loc în contextul în care economia creşte de câţiva ani, iar principala vioară este consumul privat care a postat un avans de două cifre în 2016 şi 2017. Mai mult, şi în 2018 consumul e pe plus, deşi ritmul a mai încetinit.
De altfel, toate cele patru branduri au ieşit din România invocând criza şi lipsa apetitului de consum al românilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro