Pe ce „se bat" miliardarii. Frigidere, mingi şi jocuri de lux
Multe companii din industria luxului, fie ele case de modă, producători de bijuterii sau de alte articole, lansează din când în când şi produse mai puţin obişnuite pentru ele, dar pe care publicul se înghesuie să le cumpere.
Printre astfel de produse se numără palete de ping-pong de la Tiffany and Co cu un preţ de 700 de dolari, minge de baschet Chanel (2.300 de dolari), clips pentru bani sub formă de agrafă de birou de la Prada, set de Jenga (joc cu piese dispuse sub forma unui turn pe care jucătorii trebuie să le extragă una câte una fără să-l dărâme) de la Louis Vuitton (Monogram Tower, circa 3.000 de dolari) ori frigider Smeg pictat manual realizat în colaborare cu Dolce & Gabbana (de la 30.000 de dolari), scrie The Independent.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro