PIAŢA suplimentelor alimentare: teleshoppingul şi vânzarea online şi din portbagaj, între principalele probleme

Postat la 16 octombrie 2013 80 afişări

Teleshoppingul şi vânzarea pe internet şi direct din portbagaj se numără printre problemele cu care confruntă industria suplimentelor alimentare din România, piaţa suplimentelor ridicându-se la 250 de milioane de euro, iar numărul produselor de acest tip comercializate legal, la 17.000 - 18.000.

PIAŢA suplimentelor alimentare: teleshoppingul şi vânzarea online şi din portbagaj, între principalele probleme

 Informaţiile au fost făcute publice în cadrul evenimentului "Particularităţile comunicării comerciale privind suplimentele alimentare", organizat miercuri, la Bucureşti, de Consiliul Român pentru Publicitate (RAC), în colaborare cu Patronatul Român al Industriei Suplimentelor Alimentare (PRISA) şi Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA).

În acest context, Cătălin Vicol, preşedintele PRISA, a spus că piaţa de suplimente alimentare (inclusiv vitamine, minerale etc.) din România este estimată la 250 de milioane de euro (circa 12,5 euro pe cap de locuitor).

Comparativ, în SUA, piaţa de suplimente alimentare este de aproximativ 80 de miliarde de dolari, a mai spus Cătălin Vicol. Acesta a precizat că, în Europa, consumul de suplimente alimentare pe cap de locuitor se ridică la 100 de euro.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/piata-suplimentelor-alimentare-teleshoppingul-si-vanzarea-online-si-din-portbagaj-intre-principalele-probleme-11524022
11524022
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.