Pijamale de business: un producător a gândit hainele inedite pentru munca de acasă, care „dau bine pe cameră”, dar sunt şi comode
Nevoia de haine comode, dar totuşi potrivite pentru şedinţe sau întâlniri de afaceri online în contextul actual a determinat două companii japoneze să lanseze produse care dau bine pe ecran, dar sunt şi confortabile pentru cei care le poartă, scrie The Guardian. Au apărut astfel un hibrid între ţinuta business şi ţinuta de casă, lansat de Whatever Inc şi denumit WFH Jammies, compus dintr-o bluză care arată ca o cămaşă de serviciu în partea superioară şi ca un hanorac în partea de jos şi pantaloni de casă şi costumul de pijama lansat de retailerul de articole vestimentare bărbăteşti Aoki, confecţionat din material de pijama, dar cu aspect de costum, de la croială la nasturii de pe mâneci. Costumul de pijama este disponibil atât pentru bărbaţi, cât şi pentru femei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro