Povestea tânărului care a ajuns în SUA doar cu o foarfecă şi un vis. El face face milioane de dolari pe an din unul dintre cele mai banale joburi care există
Gabriel Feitosa are un talent deosebit pentru a transforma animalele de companie în artă. La salonul său de îngrijire din San Diego, orice este posibil: Bernedoodles devin girafe şi pudeli devin Pokémoni, scrie CNBC.
Feitosa, originar din São Paulo, Brazilia, a deschis Gabriel Feitosa Grooming Salon în 2018, valorificând o piaţă globală de îngrijire a animalelor de companie de 1,3 miliarde de dolari. Businessul său îi aduce în conturi tânărului de 31 de ani nu mai puţin de 1,3 milioane de dolari pe an.
Feitosa şi cei 10 angajaţi ai săi îngrijesc aproximativ 20 de câini pe zi şi cel puţin 500 pe lună. Dar multe dintre animalele cu care lucrează nu primesc doar o tunsoare - ci şi o schimbare completă de look.
În calitate de artist în îngrijirea câinilor, Feitosa combină tehnicile tradiţionale de îngrijire cu modele unice şi foloseşte coloranţi vegani, prietenoşi cu animalele de companie. Creaţiile sale mai mari decât viaţa au adunat un public cult în social media, cu peste 2 milioane de urmăritori pe TikTok şi 400.000 pe Instagram.
Designurile complicate pot dura între 3 şi 5 ore pentru a fi realizate, inclusiv pauze pentru mâncare şi baie pentru căţel, şi costă între 500 şi 1.200 de dolari. Într-o săptămână obişnuită, Feitosa lucrează între 40 şi 50 de ore.
Salonul a adus încasări de aproximativ 1,2 milioane de dolari anul trecut, potrivit documentelor fiscale analizate de CNBC Make It. Feitosa a mai câştigat încă 125.500 de dolari în 2022 pentru parteneriate cu diferite branduri şi sponsorizări.
„Acest salon este un vis pentru mine. Am venit în SUA cu două foarfeci şi o maşină de tuns, iar acum am un loc unde mă simt ca un artist şi arăt lumii că această carieră este posibilă”, a declarat Feitosa pentru CNCB.
Cariera tânărului antreprenor a început la 12 ani când ducea câinii surorii sale la un îngrijitor din Sao Paolo, de unde a şi „furat” meserie”. El abandonat liceul înainte de absolvire pentru a se dedica complet acestui job şi pentru a-şi perfecţiona tehnicile.
La 23 de ani, după ce a urmat un stagiu de pregătire şi a lucrat alături de alţi groomeri din SUA, oportunitatea a bătutu la uşă.
Şefa salonului în care lucra s-a oferit să-I vândă afacerea, cu tot cu echipamente precum şi lista de clienţi, pentru 40.000 de dolari, la care se mai adăuga şi o chirie lunară de 1.100 de dolari pentru spaţiu.
De atunci şi până în prezent el a reuşit să dezvolte la un alt nivel moştenirea şefei sale şi să-şi facă un nume în piaţa de îngrijire a animalelor de companie estimate la 1,3 miliarde de dolari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro