Premieră pe piaţa streamingului de muzică: Spotify depăşeşte aşteptările şi ajunge prima platformă cu 100 de milioane de utilizatori
Spotify a ajuns la 100 de milioane de utilizatori care plătesc subscripţie lunară, o premieră pe piaţa serviciilor de streaming de muzică, după ce a reuşit să atragă mai mulţi utilizatori în ultimul trimestru, depăşind aşteptările analiştilor – şi oferind încredere pentru investitori, potrivit Bloomberg.
Spotify a reuşit să atragă 4 milioane de clienţi noi în ultimul trimestru, în comparaţie cu estimările analiştilor de 3,3 milioane. Imediat după anunţ acţiunile companiei au crescut cu aproape 5% înainte de deschiderea şedinţei de tranzacţionare.
În ultimul trimestru Spotify a pus accentul pe două achiziţii strategice, şi-anume Gimlet Media şi Anchor – încercând să atragă mai mulţi utilizatori prin intermediari. Mai mult, de la raportarea ultimelor rezultate financiare şi până în prezent companai a mai cumpărat şi studioul de podcast-uri Parcast, într-o tranzacţie estimată la 100 de milioane de dolari.
Compania suedeză creşte rapid dar pierde mulţi bani. Pe primul trimestru pierderile s-au ridicat la 79 cenţi per acţiune, mai mari decât estimările de 41 cenţi per acţiune ale analiştilor.
Deşi numărul de utilizatori premium ai Spotify a depăşit aşteptările, numărul de utilizatori total a ajuns doar la 217 milioane faţă de proiecţia de 218,3 milioane a companiei.
Cu toate acestea, Spotify nu se aşteaptă la o încetinire a expansiunii şi proiectează o creştere a numărului de utilizatori la 107-110 milioane utilizatori premium în primul trimestru şi 117 milioane-127 milioane utilizatori pentru întregul an.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro