Producătorul de bere artizanală Ground Zero intră pe segmentul berilor de volum şi ţinteşte o creştere cu 15% a veniturilor în 2025, odată cu extinderea distribuţiei în retail

Autor: Cristina Bellu Postat la 02 aprilie 2025 18 afişări

Producătorul de bere artizanală Ground Zero intră pe segmentul berilor de volum şi ţinteşte o creştere cu 15% a veniturilor în 2025, odată cu extinderea distribuţiei în retail

​Ground Zero Beer, unul dintre principalii producători de bere artizanală din România, se extinde pe segmentul berilor de volum odată cu lansarea unui produs adaptat preferinţelor consumatorului obişnuit.

Decizia de a intra în segmentul lagerelor vine în contextul unei reconfigurări a pieţei locale, unde brandurile artizanale explorează canale alternative pentru creştere sustenabilă. În acest context, prin extinderea distribuţiei în retail, Ground Zero vizează o creştere de 15% a veniturilor în 2025, într-o piaţă în care circa 90% din bere se vinde în afara canalului HoReCa.

„Când vinzi bere artizanală în România, nu lupţi doar cu multinaţionalele. Lupţi şi cu mentalitatea de a cumpăra bere la bax din hypermarket. ‘Deranj Doar o Bere’ este un produs cu gust simplu, dar făcut corect, cu care vrem să ne adresăm şi celor care nu au mai încercat până acum bere craft”, spune Cosmin Timbuş, acţionar Ground Zero.

România este printre ultimele ţări din UE la ponderea vânzărilor prin HoReCa, doar 10% în 2023, faţă de 61% în Spania şi 43% în Italia, potrivit Asociaţiei Berarii Europei.

Această structură forţează inclusiv producătorii independenţi să dezvolte produse mai accesibile pentru canalul retail, unde se face adevăratul volum.

Ground Zero produce aproximativ 6.000 de litri de bere pe lună şi deţine un taproom în centrul Bucureştiului

În 2024, Matache Beraru, compania care operează fabrica Ground Zero, a avut o cifră de aproximativ 3 milioane de lei.

Portofoliul Ground Zero include o gamă variată de stiluri, de la IPA-uri intens aromate, până la beri roşii, porter şi stout-uri complexe, disponibile în taproom-ul propriu din centrul Bucureştiului, în locaţiile HoReCa partenere şi în retailul specializat.


 

 

Urmărește Business Magazin

0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori