Producătorul de carne Vascar şi-a majorat afacerile cu 15% în primele nouă luni din 2019, după investiţii de un milion de euro în extinderea capacităţii de producţie
Vascar, unul dintre principalii producători de preparate de carne şi conserve, anunţă o majorare cu 15% a cifrei de afaceri în primele nouă luni din 2019 comparativ cu perioada similară a anului trecut, în contextul în care compania a investit un milion de euro anul acesta în extinderea capacităţii de producţie şi dezvoltarea facilităţilor necesare pentru crearea de noi produse.
Vascar, unul dintre principalii producători de preparate de carne şi conserve, anunţă o majorare cu 15% a cifrei de afaceri în primele nouă luni din 2019 comparativ cu perioada similară a anului trecut, în contextul în care compania a investit un milion de euro anul acesta în extinderea capacităţii de producţie şi dezvoltarea facilităţilor necesare pentru crearea de noi produse.
Raportat la volum, segmentul semipreparate a marcat o creştere de 35% la finalul T3/2019 faţă de perioada similară din 2018, categoria conserve a crescut cu 22% iar categoria mezeluri cu 2.5%, transmit reprezentanţii companiei.
„Stabilitatea pieţei de materii prime de la începutul anului ne-a permis să ne atingem obiectivele stabilite pentru perioada respectivă. Începand din luna iunie, extinderea la nivel global a pestei porcine africane, şi mai ales criza din China, au pus presiune mare pe preţul cărnii de porc, materie primă de bază în industria în care activăm. Au urmat creşteri de preţ în lanţ ce au generat la rândul lor creşteri de preţ la raft cu până la 25% faţă de 2018. În acest context, consumul a înregistrat o contracţie, consumatorii fiind foarte precauţi în ceea ce priveşte achiziţia de produse din carne. Chiar şi în aceste condiţii dificile am continuat dezvoltarea businessului, am mizat pe o expansiune pe orizontală şi am pus bazele creşterii pentru anul viitor”, explică Vlad Ciuburciu, Director General Vascar.
Producătorul estimează afaceri de peste 21 mil. euro la finalul anului, plus 20% faţă de rezultatul de 18 mil. euro obţinut în 2018, potrivit informaţiilor transmise anterior de companie.
Strategia Vascar include în continuare dezvoltarea liniilor de business şi extinderea portofoliului de produse prin investiţii care vor continua şi anul viitor.
Înfiinţată în 1984 la Vaslui, Vascar, companie cu capital românesc, deţine o fabrică de procesare la Vaslui şi 19 magazine proprii în regiunea Moldovei. De asemenea, Vascar produce produse “marcă proprie” pentru Carrefour, Mega Image, Penny Market şi Lidl.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro